Smile WELCOME TO MIC YOUTH GOPENG 'S BLOG'

Welcome Message

SATHANAI NAMATHE KAYILE,SARITIRUM PADAIPUM NATHILE" INBEME SOOLGE ELOROM VALGE!!!


First of all i like to invite you all to our blog.If you feel free please view our blog which be updated from time to time.Any comment please post to us.
We always ready to serve.

Thanks you



Venothan kathalingam

(Gopeng MIC Youth Leader)





Author By: Venothan kathalingam

Monday, July 20, 2009

Pelancaran Skim Agropreneurs Pemuda MIC- usahatani Baka Bunga Melur

Saudara-saudara Pemuda MIC sekalian, sila ambil perhatian;

Pelancaran Skim Agropreneurs Pemuda MICUsahatani Bunga MelurAnjuran Pemuda MICPemuda mic akan melancarkan Program Skim Agropreneurs khas untuk ahli-ahli pemuda MIC. Pelancaran program ini akan berlangsung pada 26/7/09 (Ahad) bermula dari jam 10.00 pagi hingga 5.00 petang bertempat di Kem Sinaran Suria , Sungkai Perak. Program ini akan dilancarkan oleh YB Dato Veerasingam, Penasihat MB Perak pada pukul 3pm-4pm.

Pelbagai program akan berlangsung sepanjang majlis pelancaran ini. Antaranya di sesi pagi bermula jam 10am hingga 3pm, peserta akan didedahkan dengan teknik-teknik penanaman dan potensi industri bunga melur oleh usahawan bunga melur yang berpegalaman dan berjaya.

Pemuda-pemuda MIC diminta menghubungi sektariat Pemuda MIC di talian 03-40431111 atau setiausaha Pemuda MIC 019-2663060 untuk mendaftar diri utk menghadiri program ini. Di majis ini Ketua Pemuda MIC T.Mohan akan menyerahkan baka bunga melur kepada usahatani dari kalangan Pemuda MIC dari seluruh negara. Syarat utama untuk melayakan diri ke skim ini ialah Mesti Pemuda MIC,warganegara, dan mempunyai tanah utk diusahakan(sendiri,sewa dan pajak dr TNB).Pemuda mic kebangsaan akan memberikan kesemua 100,000 baka bunga melur dalam masa 1 tahun secara percuma kepada para Pemuda MIC yang memenuhi syarat.Sila hubungi kami dengan kadar segara dan semua Pemuda MIC dari seluruh negara dijemput hadir ke program tersebut.

No comments:

 
Print this page