Smile WELCOME TO MIC YOUTH GOPENG 'S BLOG'

Welcome Message

SATHANAI NAMATHE KAYILE,SARITIRUM PADAIPUM NATHILE" INBEME SOOLGE ELOROM VALGE!!!


First of all i like to invite you all to our blog.If you feel free please view our blog which be updated from time to time.Any comment please post to us.
We always ready to serve.

Thanks you



Venothan kathalingam

(Gopeng MIC Youth Leader)





Author By: Venothan kathalingam

Sunday, October 11, 2009

MIC telah membawa balik masyarakat kaum india di Bagan Pinang ke Barisan Nasional.

Salam 1 Malaysia.Terlebih dahulu saya bersama sama dengan Pemuda MIC Gopeng mengucapkan tahniah kepada Barisan Nasional yang telah menang besar di Bagan Pinang .Kemenangan ini bukan sekadar kemenangan kecil tetapi kemenangan ini telah mendapati majority yang lebih besar berbanding pada pilihanraya umum yang lalu.Pengundi pengundi Masyarakat kaum India 1380/1800 telah memilih BN/MIC. (Siliau, Atherton, Bradwall dan Sua Betong) sapu bersih yang mana sebahagian besarnya terdiri daripada pengundi kaum India..Ini menunjukan Masyarakat kaum India telah mula menolak dan membenci parti Pakatan Rakyat yang telah menipu Masyarakat kaum India terutamanya di Kampung Buah Pala Pulau Pinang yang lalu.Saya juga terharu dengan angka undi di Bagan pinang majoriti 5,435 undi, selepas memperolehi 8,013 undi manakala lawannya daripada PAS, memperolehi 2,578 undi.Jumlah itu lebih besar daripada majoriti 2,333 undi yang diperolehi BN pada pilihan raya umum 8 Mac tahun lalu. Bijak ,Bijak,Bijak.......

Pemuda MIC Gopeng mengucapkan tahniah kepada Ketua pemuda MIC Kebangsaan Saudara T.Mohan ,Timbalan Ketua Pemuda MIC Kebangsaan Saudara Mugilan serta semua Pemuda Pemuda MIC yang menolong secara langsung atau tidak langsung untuk memberi kemenangan Manis kepada Barisan Nasional.


K.Venothan
Ketua Penerangan Pemuda MIC Gopeng

No comments:

 
Print this page