Smile WELCOME TO MIC YOUTH GOPENG 'S BLOG'

Welcome Message

SATHANAI NAMATHE KAYILE,SARITIRUM PADAIPUM NATHILE" INBEME SOOLGE ELOROM VALGE!!!


First of all i like to invite you all to our blog.If you feel free please view our blog which be updated from time to time.Any comment please post to us.
We always ready to serve.

Thanks you



Venothan kathalingam

(Gopeng MIC Youth Leader)





Author By: Venothan kathalingam

Monday, August 17, 2009

Mana Pergi Anwar Ibrahim?.

Semalam adalah hari calon penamaan bagi Permatang Pasir.Ketua – ketua Barisan Nasional dan juga pembangkang datang untuk memberi sokongan kepada calon calon yang bertanding.Anwar Ibrahim juga kelihatan untuk memberi sokongan Apa yang pelik beliau boleh datang ke Permatang Pasir tetapi sehingga sekarang beliau tidak pernah memijak tanah Kg Buah pala selepas Pilihanraya umum yang lepas.Beliau pernah berkata Anak melayu anak saya,anak cina anak saya dan anak India anak saya. Hari ini anak India mempunyai masalah di Kg buah Pala kenapa beliau tidak turun untuk menyelamatkan anak India?Sepertimana beliau memberi janji sebelum Pilihanraya umum yang lepas untuk memyelamatkan kg Buah pala tersebut.Anwar Ibrahim telah menipu penghuni penghuni Kg Buah Pala.Mana pergi Anwar Ibrahim?

Difahamkan 1 September ini rumah rumah di Kg Buah Pala akan dirobohkan.Tidak ada seorang pun daripada ketua ketua India Pakatan Rakyat menolong untuk menyelamatkan Kg tersebut selain daripada MIC. YB Gobalakrishnan MB Padang serai boleh menyuara di Permatang Pasir Kenapa beliau tidak menyuara untuk Kg Buah Pala?Inilah MB Pakatan Rakyat,inilah Anwar ibrahim dan inilah wajah yang sebenar Pakatan Rakyat.Masyarakat India di Malaysia Perlu menolak Anwar Ibrahim serta Pakatan rakyat sekuat kuatnya.


K.Venothan

No comments:

 
Print this page