Smile WELCOME TO MIC YOUTH GOPENG 'S BLOG'

Welcome Message

SATHANAI NAMATHE KAYILE,SARITIRUM PADAIPUM NATHILE" INBEME SOOLGE ELOROM VALGE!!!


First of all i like to invite you all to our blog.If you feel free please view our blog which be updated from time to time.Any comment please post to us.
We always ready to serve.

Thanks you



Venothan kathalingam

(Gopeng MIC Youth Leader)





Author By: Venothan kathalingam

Tuesday, August 11, 2009

Testimony No 17 Thiru Murugan calon Ahli Majlis Tertinggi Pemuda MIC kebangsaan.


Vanakam para Perwakilan Pemuda MIC yang saya hormati sekelian.Saya ingin memperkenalkan serba sedikit tentang Saudara D.Thiru Murugan calon bagi jawatan Ahli Majlis Tertinggi Pemuda MIC Kebangsaan no 17.Saudara D.Thiru Murugan Ketua Pemuda MIC Bahagian Gopeng telah menang tanpa tanding sebanyak tiga kali termasuk tahun 2009 ini.Beliau seorang yang sentiasa meluangkan masa bagi MIC.Saya juga amat terharu terhadap beliau kerana beliau sentiasa berjalan ke utara hingga ke selatan atas tugasan MIC.Darah beliau sentiasa mengatakan MIC MIC MIC…..Saya disini memberi kepercayaan kepada para perwakilan tidak rugi para perwakilan memilih Saudara D.Thiru Murugan bagi Jawatan tersebut.Oleh itu saya meminta Saudara Perwakilan supaya mengundi Saudara D.Thiru Murugan No 17 sebagai Ahli Majlis Tertinggi Pemuda MIC Kebangsaan bagi tahun 2009-2012.

Unggel Anbum Atharavam endrum thevei

K.Venothan
Ketua penerangan Pemuda MIC Bhg Gopeng.

No comments:

 
Print this page