Smile WELCOME TO MIC YOUTH GOPENG 'S BLOG'

Welcome Message

SATHANAI NAMATHE KAYILE,SARITIRUM PADAIPUM NATHILE" INBEME SOOLGE ELOROM VALGE!!!


First of all i like to invite you all to our blog.If you feel free please view our blog which be updated from time to time.Any comment please post to us.
We always ready to serve.

Thanks you



Venothan kathalingam

(Gopeng MIC Youth Leader)





Author By: Venothan kathalingam

Monday, July 21, 2008

Datuk Samsudin Perlu tarik balik kenyataan (Tapah)

Menyentuh Kenyataan Yang di berikan oleh Datuk Samsudin Abu Hassan Bahawa UMNO akan Ambil balik Kerusi Parlimen Tapah Yang kini disandang oleh parti MIC untuk mempertahankan kerusi tersebut jatuh kepada parti pembangkang bagi pilihanraya yang akan datang.
Di sini saya perlu menyuarakan pendapat saya iaitu Setiap masa saja sentiasa UMNO pertikaikan kerusi yang disandang oleh parti MIC.Sebelum Pilihanraya juga tekanan diberi oleh UMNO untuk mendapatkan semula Kerusi tersebut kepada UMNO.
Contoh di IJOK Selangor, yang disandang oleh parti MIC telah pun diberikan kepada UMNO pada pilihanraya ke 12 yang lalu tetapi apa yang terjadi? Tolong jangan lupa
MIC adalah komponen ataupun rakan kepada Parti Barisan Nasional.UMNO, MCA, MIC dan PPP adalah satu keluarga tetapi dikalangan Ahli UMNO tidak menghormati MIC sepertimana MIC yang menghormati UMNO serta komponen parti yang lain.
Please understand what is powershering.
Kepada Datuk Samsudin saya hendak Tanya apa yang membuatkan Kerusi Parlimen Tapah yang disandang oleh Parti MIC jatuh kepada tangan parti pembankang pada pilihanraya yang akan datang?

Saya disini menyatakan Datuk Samsudin Perlu Menarik balik kenyataan tersebut supaya persahabatan MIC dan UMNO akan memperkukuhkan lagi.
Blog ini perlu masuk ke laman www.Malaysiakini.com

Sekian Terima kasih

No comments:

 
Print this page